شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

تلویزیون ال جی 50UP8100

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون ال جی 50UP8100

۸ بازديد
تلویزیون ال جی 50UP8100

lg tvمرورگر اینترنت، پشتیبانی از وای فای و بلوتوث، دسترسی به فروشگاه آنلاین گوگل و قابلیت اشتراک گذاری با موبایل در تلویزیون سری 8 ال جی به وضوح قابل مشاهده هستند. از طرفی دیگر قابلیت Sports Alert این امکان را برای کاربر فراهم می سازد همواره از اتفاقات دنیای ورزش با خبر باشد. تمام قابلیت ها و ویژگی های تلویزیون UP8100 توسط یک ریموت کنترل هوشمند که ال جی آن را چوب جادویی نامیده کنترل خواهند شد. همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم تلویزیون UP8100 دارای قابلیت هوشمند LG ThinQ AI می باشد. ال جی برای کاربران خود در زمان های بی حوصلگی یک سری قابلیت ها را در تلویزیون UP8100 ال جی قرار داده است. یکی دیگر از جذابیت های نمایشگر ال جی فراهم کردن امکانات عالی برای بازی کردن با تلویزیون است و با قرار دادن یک سری قابلیت ها و فناوری ها بازی خاطره انگیزی را با UP8100 تجربه کنید. این نمایشگر با سریع ترین و کمترین تاخیر ورودی این امکان را برای بازی کننده فراهم میکند که به سرعت به بازی کردن بپردازد و این قدمی برای برنده شدن در بازی است.

در این مقاله تلویزیون های 2018 ال جی را مورد بررسی قرار می دهیم. آغاز 2018 شروعی عالی حداقل برای دوستداران تلویزیون های ال جی است. تمامی اطلاعات ذکر شده در مورد تلویزیون های 2018 ال جی که ادامه آمده، مستقیما توسط ال جی ارائه شده است. تولید کننده ی کره جنوبی اولین دیدگاهش به تکنولوژی های آینده را برای برخی از رسانه ها در CES 2018 و در رویداد خبری دیگر که در مارس 2018 در در کره جنوبی برگزار شد، ارائه داد. M16 به پرادزشگری است که ال جی آنرا “آلفا 9” را می خواند. تلویزیون اولد W8 ال جی: در بالای لیست تلویزیون های 2018 ال جی، W8 OLED قرار گرفته است. که ارتقا کلی نسبت به OLED 2017 W7 داشته است. به گفته ال جی، تصویر و امکانات مشابه W7 را بهمراه دارد. علاوه بر آن از پردازنده جدید آلفا 9، سینمای 4K HDR و HFR در آن استفاده می شود. همچنین انتظار می رود که ساندبار 60 واتی 4.2 دالبی داشته باشد و دستیار گوگل در WebOS گنجانده شده باشد.

پنج روشی که می‌توانید قیمت تلویزیون ال جی را از تجارت خود حذف کنید

lg tvو با فعال کردن آن تجربه ای نزدیک به فضای سینما را خواهید داشت. 5: حالت ورزش , با این حالت جذاب به استادیوم بروید و از تماشای یک مسابقه جذاب نهایت لذت را ببرید. 6: حالت بازی , قیمت تلویزیون ال جی خارجی این حالت مخصوص گیمر هاست. رنگ سفید را با واضح ترین کیفیت ممکن به نمایش می گذارد. بهترین تجربه ای که می توانید از یک بازی کسب کنید را در اختیارتان قرار می دهد. 7: حالت سازنده فیلم , زمانی این حالت را فعال کنید که می خواهید داخل تصویر محو شوید. 8: LIGHT ROOM , زمانی این حال را روشن کنید که تلویزیون در یک اتاق بسیار روشن است. 9: DARK ROOM , این حالت را هم در اتاق های تاریک به کار ببرید. یک بهینه ساز قدرتمند برای نور پس زمینه در این تلویزیون تعبیه شده , نور محلی را کاهش می دهد و تصاویر را واضح تر از قبل به نمایش می گذارد. گیرنده ی ویدیویی این تلویزیون 4K @ 60P, 10bit است , قدرتمند ترین سیستم 4kیی که به دست انسان درست شده و الجی up76 آن را در اختیارتان قرار می دهد.

A - ویژگی های طراحی تلویزیون را نشان می دهد. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و حاوی اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را مثال بزنیم. U - ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). A - ویژگی های طراحی. واقعیت جالب: ال جی مجبور بود حرف L را حذف کند ، همانطور که قبلاً برای نشان دادن تلویزیون LED ال جی استفاده می شد. طرح های شماره مدل تلویزیون های nanocell و qned در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های qned و nanocell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تری در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های qned نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای nano از اختصار qned استفاده می شود.

lg tvهمانطور که در توضیحات قبلی نیز عنوان کردیم محصولات سونی از نظر کیفیت ساخت رتبه اول را دارند که تلویزیونهای آن نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین میتوانیم بهترین محصولات با طولعمر بالا و کیفیت تصویر مطلوب را در لیست تولیدات آن پیدا کنیم. برای مقایسه تلویزیون سونی با ال جی باید محصولات هم رده را انتخاب کنیم. بهعبارت دیگر برای مقایسه درست باید تلویزیونهای سری 9 یا سری 7 هر برند را با هم مقایسه کنیم. بنابراین با مقایسه محصولات سری 9 یک برند با محصولات سری 7 برند دیگر هرگز به نتیجه قابل قبولی دست پیدا نخواهیم کرد. زیر تولیدکنندگان در هر سری محصولاتی با امکانات بیشتری نسبت به سریها یا ردهها قبلی عرضه میدهند. بنابراین واضح است که محصولات سری 7 یک برند نسبت به محصولات سری 9 برند دیگر امکانات کمتری دارند. برای انتخاب تلویزیون سونی یا ال جی توجه به تفاوتها و قابلیتهای هرکدام بسیار کمک کننده است.

و اما HDR چیست؟

پنل های IPS تلویزیون الجی : اما پیشرفته ترین نوع پنل ها امروزه با نام ips معرفی شده اند. اگرچه این پنل ها همان پنل های تخت هستند اما با توجه به فناوری هایی که در آن ها به کار رفته است می توانند دید گسترده تری را ایجاد نمایند. محدوده گرافیکی HDR تلویزیون الجی : استفاده از این ویژگی به قدری گسترده شده که تقریبا در هر وسیله ای با یک صفحه نمایش قابل رویت است. و اما HDR چیست؟ این فناوری در تلویزیون در گوشی تلفن و همین طور در دوربین ها وجود دارد. آیا HDR همه به یک معنا هستند؟ محدوده دینامیکی هر چیزی به معنای بالاترین و پایین ترین نقطه آن است، محدوده ی دینامیکی در یک سیستم بصری به معنی بالاترین و پایین ترین میزان نوری است. چشم انسان از محدوده دینامیکی HDR بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند هر تصاویری را با نور بالا یا نور کم در فضاها بدون هیچ مشکلی مشاهده کند.

U - ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک).

در سال 2021 ، طرح اعداد مدل به همان شکل باقی می ماند. در سال 2018 ، سه حرف انتهایی که مدل ، نوع تنظیم کننده و طرح تلویزیون را توصیف می کنند به شماره مدل اضافه شدند. این سه حرف برای غنی سازی شماره مدل و افزودن اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مدل تلویزیون اضافه شده است. بیایید مدل شماره 65SK9500PUA را به عنوان مثال در نظر بگیریم. U - ATSC ، Clear QAM (ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک). طرح های شماره مدل تلویزیون های NanoCell و QNED در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته و نام های گسترده تری دریافت کرده اند. از آنجایی که ال جی قصد دارد هر سال تلویزیون های QNED و NanoCell بیشتری تولید کند ، یک طرح شماره گذاری جدید به رمزگذاری اطلاعات مهم تر در مورد مدل تلویزیون کمک می کند. در سال 2021 ، تلویزیون های QNED نیز طرح شماره گذاری مشابهی دارند ، اما برای آنها به جای NANO از اختصار QNED استفاده می شود.

بیشتر تولیدکنندهها تلویزیونهایی مخصوص هتل تولید میکنند. این تلویزیونها قیمت به مراتب پایینتر دارند اما در عین حال کیفیت مطلوب و بسیار مناسبی دارند. الجی نیز در سال 2020 از جدیدترین نسل تلویزیون هتلی خود موسوم به LG 4K TV 55US660H رونمایی کرد. این محصول از نمایشگر IPS با تکنولوژی LED بهره گرفته است و به لطف استفاده از رزولوشن 4K، تصاویری سریع و بدون لرزش را به ثبت میرساند. تلویزیون هوشمند ال جی مدل LG 4K TV 55US660 از سیستم عامل webOS بهره گرفته است. سیستم عامل webOS امکانات زیادی را در اختیار کاربر قرار داده و قطعا میتواند هر کاربر را راضی نماید. ال جی در این تلویزیون 55 اینچ نیز از سیستم صوتی 20 وات بهره گرفته و صدایی کامل و جذاب را فراهم آورده است. اگر هزینه برای شما مهم نیست و تلویزیون باکیفیت و تمام عیار نیاز دارید، حتما تلویزیون OLED ال جی را انتخاب کنید. در این میان تلویزیون 55 اینچ ال جی LG OLED TV 55G1 و LG OLED TV 55GX و همچنین تلویزیون اولد 55 اینچ ال جی مدل LG 55C1 بهترین گزینههای خرید هستند.

تلویزیون ال جی

lg tvال جی یک کمپانی الکترونیکی کره ای است که در زمینه های فناوری اطلاعات و صنعت الکترونیک فعالیت دارد و در سال 1958 در شهر سئول با نام گلد استار تاسیس گردید. در سال 1992 گلداستار و گلدات با هم ادغام و با هدف پیشرفت، نام گلداستار به ال جی الکترونیکس تغییر پیدا کرد. در سال 1978 پس از این ادغام، صادرات این کمپانی به بیش از 100 میلیون دلار رسید که همین موضوع باعث گردید این برند در صنعت الکترونیک اولین مقام را کسب کند. یکی از اصلی ترین محصولات ال جی الکترونیکس، تلویزیون است که تاریخچه آن به اولین تلویزیون کره جنوبی که توسط گلد استار ساخته شد، بر می گردد. پس از سال ها همکاری با کمپانی های مختلف مانند فیلیپس، کره ای ها باز هم در این صنعت پیشگام بودن خود را به نمایش گذاشتند و اولین تلویزیون اینترنتی را در سال 2007 در سطح دنیا عرضه بازار کردند. در سال های آینده این کمپانی روی سیستم عامل تمرکز کرد تا بتواند تلویزیون هایی با امکانات پیشرفته تر تولید کند.

کیفیت تصویر در تلویزیون اشاره شده، 4K است و این یعنی نمایش تمام جزئیات و رنگ ها در پنل LED. شما هم میتوانید در مورد این کالا نظر بدهید. هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم. شما نیز میتوانید سوالات خود را ثبت کنید! اگر سوالی در مورد محصول دارید از این قسمت بپرسید! ژیار کالا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه می باشد که از سال 95 فعالیت خود را به آنلاین شروع کرد. شما می توانید تمامی لوازم خانگی مورد نیاز خود را از ژیار کالا به صورت آنلاین خریداری نماید. افتخار ژیار کالا، مشتری های وفادار، کارشناسان فروش با تجربه در کنار محصولات با کیفیت و قیمت مناسب است. قیمت لحظه ای! برای قیمت دقیق تماس بگیرید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید تلویزیون 43 اینچ با بهترین قیمت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.