چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آرشیو اردیبهشت ماه 1403

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

رعایت بهداشت در دندان پزشکی

۲ بازديد

پس دلیلی بر بهتر بودن پزشک مورد نظر نخواهد بود. عفونت بعد از عکس رنگی رحم ممکن است از علائم پس از تست باشد. استفاده از دستگاههای پیشرفته در فرآیندهای مختلف دندانپزشکی، پرینت سهبعدی، استفاده از لیزر، وجود پروتکلهای بهداشتی و مواد ضدعفونیکننده مؤثر که خطر انتقال عفونت و بیماری را کاهش میدهند و بسیاری از موارد دیگر، از تأثیرات تکنولوژی در حوزه دندانپزشکی محسوب میشوند. در اوایل بارداری، پزشک معاینه لگن را به منظور بررسی بافتهای دهانه رحم و عفونت بررسی میکند. در این موراد طبق بررسی کارشناسان و پزشکی قانونی، دادگاه درصد دیه را براساس درصد قصور پزشکی تعیین میکند. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد heravi-dental.ir لطفا به بازدید از وب سایت ما. چنانچه پزشکی متوجه این امر و اشتباه خود شود بهتر است در سریعترین زمان با اساتید حوزه خود مشورت کند تا بیمار هر چه سریعتر تحت مداوای صحیح قرار گیرد. اگر تاریخ دریافت تاییدیه هفت تا ده سال باشد از پزشک بپرسید که آیا مدرک او مورد تاییدیه مجدد قرار گرفته است یا خیر. با این وسیله میبینید که دندان شما قبل ار ترمیم چه وضعیتی دارد و پس از درمان نیز میتوانید دندان ترمیم شده خود را ببینید.

اخبار دندان پزشکی

پس چگونه یک دکتر مناسب را انتخاب کنیم ؟ اگر پزشکی دارای بورد تایید شده باشد ممکن است تصور کنید این امر نشان می دهد پزشک دارای تجربه است اما دوره بورد ممکن است فقط یک سال به طول انجامد. ممکن است پزشکی بر روی کاغذ دارای همه استانداردهای حرفه ای باشد اما از مهارت کافی برخوردار نباشد. فلوشیپ، آموزش در رشته ایست که از یک سو نیاز به ارائه آموزش های تکمیلی تخصصی برای ارتقاء مهارت عملی تخصصی در آن رشته وجود دارد. بیمه تکمیلی برای دندان پزشکی چه پوششهایی دارد؟ همچنین پارکینگ مناسب نیز برای بیماران مورد توجه است و یکی از مهمترین موضوعات مهم قبل از ویزیت پزشک این است که آیا پزشک بیمه شما را قبول می کند یا خیر؟ به عنوان مثال برای انجام عمل جراحی لثه و جراحیهای عمیق دندان، از دستگاه ساکشن قوی استفاده میکنند تا به خوبی خون و سایر ترشحات را از بدن بیمار تخلیه نمایند.

بیمارستان های خوب خیلی گزینشی عمل می کنند بنابراین بخشی از کار بررسی (صلاحیت) پزشک توسط بیمارستان انجام می شود. بدیهی است عضویت در این انجمن ها افتخار بزرگی است اما هنگام بررسی صلاحیت پزشک در درمان بیماری نقش مهمی ندارد. پس تاریخ فارغ التحصیلی پزشک از مدرسه پزشکی یا تاریخ تکمیل دوره رزیدنتی او را بررسی نمایید تا بدانید پزشک چه مدت است که مشغول به امر طبابت است. پس بیمارستان به ما کمک خواهد کرد تا چگونه یک دکتر مناسب را انتخاب کنیم . ولی چگونه یک دکتر مناسب را انتخاب کنیم ؟ روش کاهش استرس که برای شما مناسب است را پیدا کنید و به آن پایبند باشید تا بتوانید استرس خود را از بین ببرید. 2. تحقیقات بازار: انجام تحقیقات بازار برای درک بهتر نیازها, dentistcommunity.ir رقبا و موقعیت در بازار بسیار مهم است. یکی از عواملی که در رابطه پزشک و بیمار روی آن تاکید می شود ارتباط پزشک با بیمار است که به نام رفتار جانبی پزشک معروف است. لامپهای رشتهای مدت بسیاری است که به عنوان ترمیستور (PTC)هایی سریع در مدارات الکترونیک بهکارگرفته میشدند: تثبیت موج سینوسی اسلاتورها. هر چند بسیاری از پزشکان فاقد بورد تایید شده خود را متخصص می نامند اما تاییدیه بورد بهترین استاندارد است که قابلیت فرد و دوره های آموزشی را که فرد گذرانده است محک می زند.

هفت قوانین مضحک درباره پزشک

از جمله فعالیتهای دیگری که در زمره وظایف دکتر زنانو زایمان قرار میگیرد. نشانه های کبد چرب و جوش صورت چندان مرتبط نیستند و این بیماری به طور مستقیم در ایجاد جوش صورت تاثیری ندارد و تنها نشانهای که ممکن است در چهره ایجاد کند، زردی پوست است. برای برخی افراد عرق کف دست نشانه استرس و اضطراب نیست بلکه یک اتفاق روزمره و همیشگی است که کیفیت زندگیشان را تحت تأثیر قرار داده است. برای مثال ممکن است یک فرد پس از معاینه و تشخیص دندانپزشک متخصص قبل از انجام ارتودنسی نیاز به کشیدن دندان داشته باشد و فردی دیگر نیاز به ارتوسرجری داشته باشد، تمامی این موارد باعث ایجاد تفاوت در هزینهها برای هر فرد میشود. اگر شما به دنبال دندانپزشک سمنان، دندان پزشکی اقساطی در سمنان، قیمت ایمپلنت دندان در سمنان، نوبت دهی کلینیک دندانپزشکی سمنان، قیمت کامپوزیت دندان در سمنان، جراحی دندان عقل و … کادر درمانی کلینیک زیبایی باید تخصص داشته باشند. اما کاشت ابرو روشی است، که زیبایی را به صورت شما هدیه می دهد و روشی دائمی و طبیعی است و چهره افراد را مصنوعی نمی کند و چهره افراد طبیعی و نچرال باقی می ماند.

پزشکانی نیز وجود دارند که به دلیل پژوهش ها و فعالیت های حرفه ای در رشته خود افرادی برجسته به شمار می آیند اما این افراد در زمینه درمان بیماران تخصص کافی ندارند. در نتیجه اگر ساکن مناطقی همانند صادقیه، ستارخان، مرزداران،جنت آباد، سعادت آباد یا حتی کرج هستید قصد مراجعه به یک مرکز دندانپزشکی در اطراف منزل خود را دارید، میتوانید به مطب ستارخان سیمادنت مراجعه نمایید. هدف از دوره فلوشیب ایجاد یک دوره پیشرفته آموزش تکنیک های بالینی و پژوهش درباره یک تخصص خاص است. اساتیدی که تکنیک های جدیدی را جهت مقابله با بیماری خاص ابداع نموده اند. بانک سینا، وام ۵۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۱۸ درصد جهت خرید تجهیزات برای پزشکان در نظر گرفته است. این نظارت جهت حمایت از بیماران است. مشاوره با پزشکان در سینا پزشک به راحتی از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن موبایل امکانپذیر است. کلیه تکنسینهایی که از طریق ارتش وارد کار میشوند آموزشهای کاملی در ارتش فرا میگیرند.

پزشک Gets طراحی مجدد

دندانپزشکی تنها رشتهای است که در آن دانشجویان ۶ ماه پس از فارغالتحصیلی میتوانند از طریق کار در این رشته، بیش از ۳۰ هزار پوند درآمد داشته باشند. پس مدرک بورد صرفا به معنای مهارت پزشک نیست. اما در مورد ملاقات با متخصص باید گفت که شما یک یا دو بار متخصص را می بینید پس ایجاد رابطه صمیمی زیاد مهم نیست. رژیم hcg یک رژیم غذایی افراطی است که هدف آن کاهش وزن بسیار سریع ۱ کیلوگرم در روز است. صمیمیت میان پزشک و بیمار در درمان موثر است. پزشک عمومی با انسانها و مشکلات آنها روزانه سروکار دارد و نقطه شروع فرآیند خود بیمار خواهد بود. در مرحله اول، مصرف مکملهای HCG را شروع میکنید. در باب مدرک بورد باید گفت شما می توانید اطمینان یابید پزشکانی که مدرک بورد دارند حداقل پزشکانی هستند که در زمینه تخصصی خود آموزش های لازم را دیده اند و در آزمون ها و نظارت ها قابلیت خود را نشان داده اند. و بیمار را مطمئن می سازد که پزشک فردی به روز است و نسبت به آخرین اطلاعات و تکنیک های پزشکی روز دنیا آگاهی دارد.

نه مکان برای دریافت پیشنهادها در پزشک

این پزشکان جوان تکنیک های جدید را از اساتید خود می آموزند و ممکن است در استفاده از آن روش ها حتی در رشته ای که هستند از سایرین پیشی گیرند. و از سوی دیگر ارائه آن در قالب دوره فوق تخصصی معادلی وجود نداشته باشد. عضویت در جامعه پزشکی بسیار مهم است زیرا برخی از جوامع پزشکی واقعا معتبر هستند اما جوامعی نیز وجود دارد که انتخابی عمل نمی کنند و تقریبا هر پزشکی می تواند به عضویت آنان درآید. فعالیت پزشک در بیمارستان و عضویت در هیئت علمی می تواند معیار خوبی برای انتخاب او باشد. عضویت در انجمن های معتبر پزشکی بر اساس تحقیقات ، کتاب های منتشر شده توسط پزشک یا تدریس او در رشته خود صورت می پذیرد و ربطی به درمان بیمار ندارد. از بسیار قبلتر و از سال ۱۹۴۸ زنان در نیروی زمینی، هوایی و دریایی کشور خدمت میکردند. دکتر زنان نیز همین طور است. برای همین باید ببینید که آیا پزشک در مورد درمانی که شما نیاز دارید دارای تجربه است یا خیر و آیا پزشک با مواردی مانند مورد شما هر روز، هر هفته یا به ندرت مواجه می شود؟ البته در مورد بیماری های نادر پاسخ احتمالی پزشک به آن سوال شما به ندرت است اما باید به کثرت نسبی آن بیماری نیز توجه نمود.

فروشگاه تجهیزات پزشکی

اینجاست که “سایت تجهیزات دندانپزشکی سورنا دنتال” به عنوان یکی از منابع در این زمینه به کمک شما میآید. بلکه استانداردی است که نشان می دهد دوره آموزشی مناسب با موفقیت گذرانده شده است و در کار خود حاذق است. پوسیدگی دندان و دیگر مشکلات دندانی که در پی دارد، از بزرگترین معضلات سلامت دهان و دندان به شمار میروند. مشخص است که بین مقدار تجربه و کیفیت درمان رابطه مثبتی وجود دارد. 2. کبد چرب گرید ۲ (استئو هپاتیت): کبد چرب گرید ۲ علاوه بر چربی اضافی، التهاب نیز در کبد وجود دارد. بسیاری از پزشکان در کادر پزشکی یک یا چند بیمارستان فعالیت دارند و عضو هیئت علمی می باشند. ولی چگونه یک دکتر مناسب را انتخاب کنیم ؛ هر پزشکی که بیشتر به درمان بیماران پرداخته باشد، بهتر امر درمان را انجام می دهد. با این حال شما باید اطمینان یابید که سایر اعضای ﻫﻴﺌﺖ علمی، رزیدنت ها و دانشجویان پزشکی او را تایید می کنند یا خیر.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از iranmedicinenews.ir (روی این کلیک کنید) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

۰ ۰

تلویزیون سونی

۲ بازديد

تلویزیون سونی 

در میان تلویزیون های با برندهای مختلف، نام تلویزیون سونی در مورد کیفیت تصویر عالی خودنمایی می کند، تلویزیون های سونی 4k برترین کیفیت تصویر را به نسبت تلویزیون ال جی و  تلویزیون سامسونگ ارائه خواهند داد. اگر چه نبض بازار را برندهای کره‌ای ال جی و سامسونگ در دست گرفته‌اند اما به دلیل کیفیت بالا، برند سونی نیز هنوز هم اصالت و جایگاه خاص خود را دارد و انتخاب این برند به مشتریانی که به لحاظ بودجه مشکلی ندارند و کیفیت را به عنوان فاکتور اصلی خرید تلویزیون تعیین کرده‌اند توصیه می شود.

قیمت تلویزیون های سونی 

 تلویزیون های سونی قیمت نسبتا بالاتری نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر دارند.

فناوری های تلویزیون مارک sony

تلویزیون سونی در سال 2018 ، آنها خطوط تولید خود را تلفیق کرده و انتخاب تلویزیون را برای مصرف کنندگان ساده تر کردند. سونی کل بازار را پوشش می دهد و برای همه سلیقه ها و نیازها محصولی دارد از تلویزیون های معمولی با کیفیت 4K گرفته تا تلویزیونهای پیشرفته با تکنولوژی OLED برای علاقه مندان تلویزیون، سونی را به یکی از بهترین برندهای تولید کننده تلویزیون تبدیل کرده است.

 

تلویزیون سونی 55X85L

 

 

سونی در مقایسه با سایر تولید کنندگان ،رتبه بالاتری در کیفیت و دقت تصویر دارد. همه تلویزیون های موجود با کیفیت خوبی ساخته شده اند، ان ها دارای عملکرد حرکتی عالی هستند و محتوای با وضوح پایین را ارتقاء می دهند. سونی بیشتر تلویزیون های خود را به سیستم عامل ANDROIDارتقا داده است. این ، جدا از دسترسی شما به فروشگاه Google Play با برنامه های زیاد و متنوع ، بسیار سریعتر از نسخه قبلی خود یعنی Android 7.0 کار می کند و یکی از بزرگترین عیب های سونی یعنی پاسخگویی سیستم عامل را برطرف کرده است. برای مثال بهترین مدل سونی یعنی A9G را در پایین معرفی کردیم.

۰ ۰

تلویزیون ال جی

۱ بازديد

تلویزیون ال جی 

 تلویزیون های ال جی 4k قابلیت هوشمند AI ThinQ گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و پاسخ می‌دهند.صفحه نمایش ™NanoCell -پردازنده چهار هسته‌ای- 4K Active HDR  - Ultra Stadium Surround- زاویه دید تخصصی برای رویدادهای ورزشی از محدود امکانات تلویزیون های ال جی هستند.

قیمت تلویزیون مارک ال جی

 تلویزیون های شرکت ال جی کره ای قیمت نسبتا مناسبی نسبت به امکانات و کیفیت ساخت انها و با توجه به اینکه بیشتر مد لهای موجود ساخت کره هستند نسبت به هم رده های خود در سایر برندهای دیگر دارند.

 

تلویزیون ال جی 50UR78006
تلویزیون ال جی

فناوری های ال جی

تلویزیون های ال جی با بهره گیری از تکنولوژی پنل IPS از زاویه دید فوق العاده ای برخوردار  هستند . و به لطف همین پنل را حد زیادی به استحکام تلویزیون در مقابل ضربه های احتمالی کمک شده است.که نگرانی بسیباری از خانواده ها در مقابل شکشتن تلویزیون را تا حد زیادی حل کرده است.

سیستم عامل تلویزیون ال جی

همچنین تلویزیون ال ای دی ال جی اسمارت به لطف استفاده از سیستم عامل WEB.OS از امکانات همانند اتصال به اینترنت و اتصال به موبایل و کامپیوتر بهره میبرند. که میتوانید هر محتوایی که در موبایل و کامیپوتر شما را در تلویزیون به نمایش در آورد.

سایزبندی های تلویزیون های ال جی

شرکت ال جی در سال های متوالی تلویزیون هاش رو با سایز های  32 اینچ - 43 - 49 - 50 - 55 - 65 - 70 - 75  و سایز های بزرگتر عرضه کرده است. 

۰ ۰

گیمینگ استوک

۱ بازديد

لپ تاپ استوک چیست ؟

  

لپ تاپ استوک یا دست دوم به لپ تاپی گفته می شود که از حالت آکبند یا بسته بندی کارخانه ای خارج شده باشد . یکی از سیاست های فروشگاه های اروپایی و امریکایی ، امکان بازپس گیری اجناس فروخته شده تا 30 روز پس از خرید می باشد . این سیاست موجب می گردد که برخی افراد به دلایلی مانند تمایل به خرید مدل جدیدتر ، لپ تاپ نو را به فروشگاه بازگردانند . از آنجایی که این کالاها از حالت بسته بندی اولیه خارج شده اند ، امکان فروش مجدد آن به عنوان جنس جدید وجود ندارد . بنابراین لپ تاپ های بازگردانده شده که در انبار موجود هستند پس از درجه بندی کیفی A ، B ، C و D قابل فروش در بازار مخصوص لپ تاپ های استوک خواهند بود . 

از طرفی شرکت های اروپایی و امریکایی ، جهت جلوگیری از کاهش ارزش مالی کامپیوترهای مجموعه ، هر ساله سفارش سیستم های جدید را به شرکت های سازنده می دهند . همواره در این شرکت ها تعداد قابل توجه ای لپ تاپ سالم در انبار موجود می باشد که در صورت از رده خارج شدن لپ تاپ های کارمندان سریعا جایگزین شوند . در این حالت نیز لپ تاپ های سالم دیگری بدون استفاده باقی می مانند . 

به دلایل اشاره شده در بالا و همچنین حفظ سلامتی محیط زیست ، این لپ تاپ ها وارد بازار لپ تاپ استوک می گردند . این لپ تاپ های دست دوم اروپایی و امریکایی ، علاوه بر قطعات با کیفیت و ظاهر سالم ، به دلیل وجود نداشتن گارانتی اصلی شرکت تولید کننده ، از قیمت پایین تری نیز برخوردارند . این به آن معناست که قیمت دستگاه صرفا بر اساس ارزش کارکردی لپ تاپ مشخص می شود . فروشگاه استوکالا امکان خرید لپ تاپ استوک اروپایی و امریکایی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب برای خریداران فراهم می گرداند . 

لپ تاپ های استوک ( دست دوم ) در گروه های مختلفی قابل دسته بندی هستند ، اما از نظر کاربردی در چهار دسته اصلی لپ تاپ شخصی ، اداری / تجاری ، گرافیکی حرفه ای و گیمینگ جای می گیرند .

   

لپ تاپ دست دوم شخصی

   

لپ تاپ های شخصی را به نام لپ تاپ های خانگی ، دانش آموزی و دانشجویی نیز می شناسند . این لپ تاپ ها معمولا از نمایشگرهایی در سایز 15.6 اینچی برخوردار هستند تا کاربران علاوه بر توانایی اجرای برنامه های پرکاربردی مانند آفیس (word ، excel ، powerpoint و ... ) ، گشت و گذار در اینترنت و ویرایش سبک تصاویر ، امکان تماشای فیلم یا اجرای بازی های سبک را نیز داشته باشند . رزولوشن نمایشگر این لپ تاپ ها معمولا HD می باشد . پردازنده های به کار رفته در این لپ تاپ ها معمولا از خانواده پنتیوم ، Celeron یا Core i3 شرکت اینتل و یا پردازنده های Athlon و Ryzen3 از شرکت AMD هستند . پردازنده های این لپ تاپ های استوک ، از کارت گرافیک یکپارچه مانند Intel HD 4000 برخوردارند که برای اجرای برنامه های گرافیکی و بازی های ساده ، تماشای فایل های ویدئویی و انیمیشن نیازی به ارتقاء توانایی گرافیکی آن نخواهید داشت . معمولا رم این لپ تاپ های دست دوم ، از ظرفیت چهار گیگابایتی برخوردار بوده و حافظه اصلی آنها با ظرفیت بالایی از نوع HDD است . این لپ تاپ ها معمولا از پورت های پرکاربرد USB ، VGA و LAN برخوردارند .

  

لپ تاپ اداری / تجاری دست دوم

  

لپ تاپ های اداری / تجاری معمولا برای حسابداری ، برنامه ریزی و مدیریت مورد استفاده قرار می گیرند . این لپ تاپ ها به دلیل ماهیت کاربردی معمولا از نظر وزنی سبک تر از لپ تاپ های دیگر دسته بندی ها هستند . بنا به همین ویژگی ، اندازه نمایشگر آنها بین 13 اینچ تا 15 اینچ می باشد . اصطلاحا به لپ تاپ های استوک سبک وزن ، اولترابوک استوک نیز گفته می شود . همچنین به جهت کاهش وزن و سایز ، این لپ تاپ ها فاقد درایو نوری داخلی و کیبورد مخصوص اعداد هستند . پردازنده به کار رفته در این لپ تاپ ها معمولا از گروه Core i شرکت اینتل و پردازنده‌های Athlon و Ryzen 3 شرکت AMD می باشد . ضمنا این لپ تاپ ها معمولا دارای کارت گرافیک اختصاصی نمی باشند ، اما کارت گرافیک مجتمع با پردازنده آنها ، قابلیت اجرای برنامه های ساده ویرایش تصاویر ، بازی های سبک و نمایش تصاویر با کیفیت HD را دارد . از آنجایی که اطلاعات ، سرمایه اصلی هر کسب و کاری است ، عموم لپ تاپ های تجاری دارای ماژول " تشخیص اثر انگشت " جهت احراز هویت کاربران واقعی و ماژول " TPM " جهت رمزنگاری اطلاعات مهم سخت افزاری می باشند . همچنین این لپ تاپ های دست دوم علاوه بر پورت های پر استفاده USB ، VGA و ... از پورت سازمانی Dock نیز برخوردارند . جالب است بدانید معمولا جهت پوشش دهی نیاز کاربران در فضاهای کم نور ، این لپ تاپ ها از نور پس زمینه کیبورد برخوردارند .

  

گیمینگ استوک

لپ تاپ ورک استیشن استوک

  

لپ تاپ ورک استیشن ، به مثابه یک کیس گرافیک دار قابل حمل است . این لپ تاپ ها به دلیل به کارگیری قطعات پردازشی حرفه ای ، سنگین تر از لپ تاپ های معرفی شده در دسته های پیشین هستند . همچنین رزلوشن نمایشگر آنها معمولا Full HD و یا بالاتر است که با توجه به اینکه در چیدمان سخت افزاری آنها از کارت گرافیک های اختصاصی سری Quadro شرکت انویدیا استفاده شده است ، در ارائه تصاویر با کیفیت توانایی بسیار بالایی دارند . در این لپ تاپ ها از پردازنده های چهارهسته ای اینتل و AMD استفاده می گردد . همچنین با توجه به نوع کارکرد آنها ، رم و حافظه اصلی آن نیز باید ظرفیت و سرعت بالایی در پاسخگویی به نیازهای برنامه های قابل اجرا با این سیستم کامپیوتری را دارا باشند . اگر جزو سازندگان انیمیشن ، تدوینگران حرفه ای ویدئو ، طراحان و مدلسازان سه بعدی هستید و نیاز به رندرگیری دارید ، لحظه ای در خرید این نو لپ تاپ دست دوم شک نکنید . همچنین این لپ تاپ های استوک با کسب گواهینامه ISV از تولیدکنندگان نرم افزارهای گرافیکی مانند Adobe و ... توانایی خود را در اجرای برنامه های حرفه ای گرافیکی به اثبات رسانده اند . ورک استیشن ها معمولا دارای ماژول “ X-rite ” نیز می باشند . این ماژول وظیفه تنظیم نور و رنگ تصاویر را بر اساس نور محیط بر عهده دارد . با توجه به اینکه کاربرد این لپ تاپ ها نیز ماهیت سازمانی دارد ، از پورت Dock و نور پس زمینه کیبورد در ساختار این لپ تاپ ها استفاده شده است .

  

قیمت لبتاب استوک

لپ تاپ گیمینگ استوک

  

لپ تاپ های گیمینگ همانطور که از نامشان پیداست برای بازیکنان گیم های کامپیوتری طراحی و عرضه شده اند . اما با توجه به سطح توانایی سخت افزاری و پردازشی آنها ، این سیستم ها قادر به انجام وظایفی جز اجرای بازی ها نیز می باشند . به عنوان مثال برنامه نویسان و طراحان حوزه دیجیتال نیز می توانند با تکیه بر توانایی پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ ها به انجام کارهای خود بپردازند . لپ تاپ های گیمینگ به طراحی ظاهری غیرساده و جنگاورانه معروف هستند . پردازنده های به کار رفته در این سیستم ها از نسل های جدید پردازنده های اینتل و AMD می باشند . همچنین کارت های گرافیک این سیستم ها ، عمدتا از رده GTX انویدیا و یا Radeon RX Vega M GL از شرکت AMD انتخاب می گردند . با توجه به اینکه فعالیت طولانی مدت قطعات پردازشی موجب داغ شدن لپ تاپ و افزایش احتمال سوختگی قطعات می گردد ، لپ تاپ های گیمینگ از فن های قدرتمندی برخوردار هستند . یکی از نکات ارزشمند درباره این لپ تاپ ها امکان استفاده از دو حافظه SSD و HDD به صورت همزمان است . همچنین نور پس زمینه کیبورد این لپ تاپ های استوک با توجه به فضای گیمینگ معمولا با رنگ های تندی مانند قرمز مزین شده است . 

۰ ۰

استوک ارزان

۱ بازديد

قدرتمند ترین لپ تاپ های سری HP ZBook زدبوک کدام اند؟

 

ZBook زدبوک نام خانواده ی بزرگی از سری لپ تاپ های شرکت آمریکایی HP می باشد . این سری لپ تاپ دارای طراحی ساخت با کیفیت بالا و بدنه ی مستحکم ، دوام بسیار بالا و از همه مهم تر ، سیستم بسیار قدرتمند می باشد که برای انجام بازی های سنگین و امور طراحی و رندرگیری ، از مناسب ترین گرینه های موجود در تمامی سری لپ تاپ ها در دنیا می باشد . در ادامه با کِی لپ همراه باشید تا به بررسی این لپ تاپ ها بپردازیم :

HP ZBook 15 G5 Xeon

 

اولین لپ تاپ مورد بررسی ما ، 15 G5 با پردازنده ی سری Xeon زئون می باشد ! این لپ تاپ که در سال 2018 میلادی عرضه ی جهانی شده است ، مجهز به نمایشگری با اندازه ی 15 اینچ و کیفیت فوق العاده ی 4K با وضوح 3840 x 2160 پیکسل می باشد . پردازنده ی Intel Xeon مدل E-2186M ، دارای 6 هسته ی قدرتمند با فرکانسی برابر با 2.9 گیگاهرتز می باشد که در حالت توربو بوست تا 4.8 گیگاهرتز نیز افزایش میابد ! گفتنی است که حافظه ی کش (Cache) این پردازنده 12 مگابایت می باشد. ضمنا ، بنچمارک این پردازنده عدد 10755می باشد که بسیار بالا و قابل قبول است . تمامی این ارقام نشان از قدرت بسیار بالای این پردازنده دارند . همین امر ، ZBook 15 G5 را برای امور پردازشی سنگین مناسب کرده است . اما این تمام ماجرا نیست ! 15 G5 از یک کارت گرافیک مدل NVidia انویدیا سری Quadro P2000 با ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایتی بهره می برد . این کارت گرافیک با معماری پاسکال Pascal ساخته شده وهم چنین 160 بیت نیز عرض باس آن می باشد .

عالی بودن HP ZBook 15 G5 Xeon فقط در بخش پردازنده و گرافیک خلاصه نمی شود ! این دستگاه دارای یک حسگر اثر انگشت با دقت و امنیت بسیار بالا ، 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع بسیار سریع SSD ، پورت های RJ-45/Ethernet ، USB 3.0 ، Security lock slot ، HDMI 2.0 ،Thunderbolt 3 با قابلیت ساپورت از DisplayPort 1.3 و USB 3.1 Gen 2, PCIe Gen 3 devices ، جکStereo microphone-in/headphone-out combo می باشد. هم چنین می توانید بسته به نیاز خود رم با ظرفیت 16 گیگابایت یا 32 گیگابایت از نوع DDR4 انتخاب کنید .

سرفیس استوک ارزان

HP ZBook 15 G5 i9

 

این مدل از زدبوک 15اینچی جی5 همان طور که از نام آن مشخص است ، دارای پردازنده ی جدید اینتل کور آی ناین Intel Core i9 می باشد . این پردازنده ی 8 هسته ای مدل 8950HK می باشد که 12 مگابایت حافظه Cache داشته و سرعت فرکانس آن در حالت توربو بوست Turbo Boost به 4.8 گیگاهرتز نیز می رسد . این پردازنده در تست بنچمارک عدد 10626 را کسب کرده است که بسیار عدد بالایی است و نشان از قدرت بالای این پردازنده دارد. لازم به ذکر است که HP ZBook 15 G5 i9 دارای 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع SSD می باشد .

HP ZBook 15 G5

 

این کانفیگ از سری زدبوک جی 5 اچ پی ، تمامی مشخصات مدل قبلی را در بخش اتصالات دارا است . پردازنده ی این مدل HP ZBook 15 G5 ، Intel Core i7 نسل هشتمی مدل 8850H است . این پردازنده ی قدرتمند 6 هسته ی قدرتمند داشته و حافظه ی کش (Cache) آن 9 مگابایت می باشد . گفتنی است که فرکانس پردازنده ی آن در حالت عادی 2.6GHz است و در حالت توربو بوست (Turbo Boost) تا 4.3 گیگاهرتز افزایش میابد . کارت گرافیک این مدل ، همانند کانفیگ قبلی ، مدل NVidia انویدیا سری Quadro P2000 با ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایتی می باشد که دارای عرض باس 160 بیتی است . این دستگاه 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ی SSD درون خود دارد.


HP ZBook 15 G5 – B

 

این مدل zbook 15 g5 دقیقا همان پردازنده ی Core i7 مدل 8850H و گرافیک NVIDIA Quadro P2000 4GB و صفحه نمایش فول اچ دی Full HD با پنل آی پس اس IPS با وضوح 1920 x 1080 پیکسل را دارا است . تنها تفاوت آن ، کمتر بودن ظرفیت رم و هارد آن می باشد . HP ZBook 15 G5 – B دارای 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 256 گیگابایت حافظه ی پرسرعت SSD می باشد . این کانفیگ برای کسانی که بودجه ی کمتری دارند اما همان پردازنده و کارت گرافیک را می خواهند ، توصیه می شود .

HP ZBook 15 G5 – C

 

این کانفیگ از زدبوک 15 جی 5 ، دارای مشخصات بالاتری نسبت به مدل بالا است . 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 در کنار صفحه نمایش با کیفیت 4K ، باعث شده این لپ تاپ قدرتمندتر و باکیفیت تر از مدل معمولی باشد . پردازنده ی این لپ تاپ اینتل Core i7 نسل هشتم مدل 8850H و گرافیک آن نیز همانند مدل های بالا NVidia انویدیا سری Quadro P2000 با ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایت می باشد . نمایشگر 4K این دستگاه با وضوح 3840 x 2160 پیکسل بسیار خیره کننده است . شدت روشنایی این نمایشگر 600 cd / m² و AdobeRGB با 100% پشتیبانی می باشد که در مقایسه با اکثر لپ تاپ های هم رده ی خود ، بسیار پرنور و خیره کننده است . گفتنی است که پنل این صفحه نمایش IPS است و توزیع روشنایی 85٪ می باشد که کاملا قابل قبول است. ضمنا با چشم غیر مسلح ، هیچ لکه تاریکی قابل مشاهده نیست و به طور کلی این نمایشگر بهترین در نوع خود می باشد و برای افرادی که طراحی میکنند مولفه ی بسیار مهمی است .

HP ZBook 15v G5

 

این مدل از اچ پی زد بوک ، ظریف تر ، کوچک تر ، سبک تر و چه بسا زیباتر از مدل معمولی آن یعنی 15 G5 می باشد . ZBook 15v G5 با وزن حدودی 2.1 کیلوگرمی ، حدود نیم کیلو از ZBook 15 G5 (با وزن حدودی 2.6 کیلوگرم) سبک تر می باشد . . هم چنین حدود 1 سانتی متر در طول و 0.8 سانتی متر در عرض کوچک تر می باشد . این لپ تاپ در عین زیبایی ، از پردازنده ی قدرتمند Intel Core i7 نسل هشتم 8850H (همانند مدل های G5-c ، G5-b و G5) بهره می برد . نکته ی قابل توجه در این کانفیگ ، تفاوت کارت گرافیک آن با مدل های نام برده شده می باشد.لپ تاپ HP ZBook 15v G5 دارای گرافیک NVIDIA Quadro P600 با ظرفیت 4 گیگا بایت می باشد . این کارت گرافیک نسبت به P2000 عملکرد به مراتب ضعیف تری دارد اما در مجموع گرافیک توانمندی می باشد. 16 گیگابایت رم DDR4 ، 512 گیگابایت حافظه ی SSD و نمایشگر با کیفیت فول اچ دی FHD پنل IPS از دیگر مشخصات این لپ تاپ هستند .


HP ZBook 15 Studio G5

 

مدل دیگری از سری زدبوک جی5 Zbook G5 ، سری استادیو آن است . سری استادیو زدبوک در مقایسه با سری معمولی آن ، از وزنی پایین تر و ظرافت بیشتری برخوردار است اما ممکن است مقداری ضعیف تر باشد . این سری لپ تاپ قدرتمند با وزنی حدود 1.9 کیلوگرم که 600 گرم کمتر از مدل معمولی می باشد ، برای حمل و نقل ، گزینه ی بسیار مناسبی می باشد . پردازنده ی 15 Studio G5 همانند سایر مدل های G5 ، اینتل Core i7 مدل 8750H می باشد . بنابراین در بخش پردازشگر ، تفاوتی با مدل های معمولی ندارد . اما گرافیک این لپ تاپ انویدیا کوادرو پی 1000 Nvidia Quadro P1000 4GB می باشد که در مقایسه با P2000 که در لپ تاپ های G5 معمولی وجود دارند ، حدود 30 درصد عملکرد ضعیف تری دارد . هرچند نباید منکر قدرت بالای این گرافیک شد . لازم به ذکر است که لپ تاپ HP ZBook 15 Studio G5 مجهز به 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع اس اس دی SSD و 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 می باشد .

HP ZBook 15 Studio X360 G5

 

این مدل پرطرفدار از زدبوک ، دارای صفحه نمایشی لمسی و با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد. 15 Studio x360 G5 دارای 2.2 کیلوگرم وزن می باشد که در مقایسه با سری معمولی استودیو کمی سنگین تر و در مقایسه با G5 معمولی کمی سبک تر است . پردازنده ی این دستگاه همانند سایر مدل های خود ، Intel Core i7 نسل هشت 8750H بوده و گرافیک آن NVIDIA Quadro P1000 4GB (همانند 15 studio g5 معمولی) می باشد . از مشخصه های خوب دیگری که در 15 استودیو ایکس360 جی 5 میبینیم ، رم 32 گیگابایتی DDR4 و 1 ترابایت حافظه ی SSD آن است . لازم به ذکر است که 15 Studio X360 G5 دارای یک قلم 360 درجه ی آپشنال نیز می باشد.


HP ZBook 14u G5

 

مدل دیگری از زدبوک جی 5 که به معرفی آن می پردازیم ، ZBook 14u G5 می باشد . اولین تفاوت این لپ تاپ با سری های 15 G5 ، صفحه نمایش 14 اینچی آن می باشد . سری ZBook 15 G5 همگی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی هستند . همانگونه که انتظار می رود ، وزن دستگاه نیز مقدار قابل توجهی کمتر شده است . 14u G5 فقط 1.48 کیلوگرم وزن دارد و با توجه به ابعاد کوچک تر آن ، بسیار مناسب حمل و نقل و مسافرت می باشد . پردازنده ی این لپ تاپ اینتل Intel Core i7 نسل هشتم و مدل 8650U می باشد . این پردازنده فرکانسی برابر با 1.9 گیگاهرتز دارد که در حالت توربو تا 4.2 گیگاهرتز نیز افزایش میابد . 8 مگابایت حافظه ی کش (Cache) و 4 هسته پردازشگر از مشخصات فنی دیگر این CPU می باشد . گرافیک HP ZBook 14u G5 بر خلاف بیشتر ZBook ها ، از شرکت ای ام دی AMD می باشد . AMD Radeon Pro WX 3100 با ظرفیت حافظه ی 2گیگابایت ، مدل دقیق گرافیک نصب شده روی این لپ تاپ 14 اینچی است . ضمنا 8گیگابایت رم DDR4 و 256گیگابایت حافظه ی SSD از دیگر مشخصات 14U G5 می باشد.

HP ZBook 17 G5

 

مدل 17 اینچی زدبوک جی5 ، 3.2 کیلوگرم وزن دارد . این لپ تاپ مجهز به پردازنده ی نسل هشتمی اینتل Core i5 8300HQ می باشد . Zbook 17 G5 16 گیگابایت رم از نوع DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع SSD دارد . گرافیک این مدل ، همانند مدل 14 اینچی (14u G5) از شرکت AMD می باشد . AMD Radeon Pro WX 4170 با حافظه ی 4 گیگابایتی ، در مقایسه با WX 3100 2GB عملکرد نسبتا مشابهی دارا است .

HP ZBook 15 G4 Xeon

 

حال نوبت سری G4 لپ تاپ های سری Zbook است . این سری در سال 2017 میلادی عرضه ی جهانی شده است . اولین کانفیگ از چهارمین نسل Zbook ها ، مدل 15 اینچی با پردازنده ی Xeon است . پردازنده ی 15 G4 ، Intel Xeon مدل E3 1505m v6 می باشد . این پردازنده ی چهار هسته ای ، 8 مگابایت حافظه ی کش (Cache) دارد و فرکانس آن در حالت عادی 3.0GHz می باشد که در حالت توربو بوست (Turbo Boost) تا 4.0 GHz نیز افزایش میابد. گرافیک ZBook 15 G4 Xeon انویدیا Nvidia Quadro M1200 با ظرفیت حافظه ی 4GB می باشد . 16 گیگابایت رم DDR4 و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع پر سرعت اس اس دی SSD از دیگر مشخصات این لپ تاپ 2.6 کیلوگرمی اچ پی می باشد.

HP ZBook 15 G4 NVIDIA

 

مدل دیگری از 15 G4 ، دارای پردازنده ی اینتل Core i7 نسل هفتمی مدل 7700HQ می باشد . این پردازنده ی قدرتمند ، 4 هسته ای بوده و 6 مگابایت حافظه ی کش (Cache) دارد . فرکانس آن نیز در حالت معمولی 2.8 گیگاهرتز و در حالت توربو بوست 3.8 گیگاهرتز می باشد . گرافیک این مدل ، نسبت به مدل بالا ، قوی تر است . ZBook 15 G4 مجهز به کارت گرافیک NVIDIA Quadro M2200 4GB می باشد . این کارت گرافیک در مقایسه با M1200 4GB حدود 15 تا 25 درصد عملکرد قوی تری دارد . 16 گیگابایت رم از کلاس DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ی داخلی SSD از دیگر مشخصات 15 G4 می باشد.

HP ZBook 15 G4 AMD

 

کانفیگ دیگری از زدبوک 15 جی 4 ، همانند مدل بررسی شده ی قبلی دارا پردازنده ی اینتل کور آی سون Core i7 نسل هفتم 7700HQ می باشد . تفاوت اصلی این مدل ، در کارت گرافیک آن می باشد . HP ZBook 15 G4 AMD مجهز به کارت گرافیک AMD RadeonPro WX 4150 با ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایت می باشد . این کارت گرافیک در مقایسه با NVIDIA M2200 عملکرد نسبتا مشابهی دارد . هرچند گرافیک انویدیا مقداری قدرتمندتر است. لازم به ذکر است 15 G4 AMD دارای 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع SSD می باشد .


HP ZBook 15 Studio G4

 

سری استودیو ی جی4 زدبوک ، مدل بعدی در لیست معارفه ی ما است . این لپ تاپ 15 اینچی ، مجهز به پردازنده ی Core i7 7700HQ و گرافیک Nvidia Quadro M1200 با ظرفیت حافظه ی 4 گیگابایت می باشد. وزن این دستگاه 2.09 کیلوگرم است که در مقایسه با سری معمولی G4 ، حدود نیم کیلوگرم سبک تر است و این امر باعث می شود حمل و نقل و جا به جایی دستگاه برای کاربران آسان تر باشد . 16 گیگابایت حافظه ی رم از نوع DDR4 در کنار 512 گیگابایت حافظه ی داخلی از نوع SSD ، از دیگر مشخصات لپ تاپ HP ZBook 15 Studio G4 می باشند.

HP ZBook 17 G4

 

آخرین مدلی که در این مقاله به معرفی آن می پردازیم ، مدل 17 اینچی و بزرگتر زدبوک جی4 می باشد . لپ تاپ ZBook 17 G4 دارای پردازنده ی Intel Core i7 نسل هفتم و مدل 7820HQ می باشد که به مراتب قدرت بالاتری نسبت به نسخه ی 15.6 اینچی یعنی 7700HQ دارد . این پردازنده ی چهار هسته ای 8 مگابایت حافظه ی کش (Cache) داشته و فرکانس آن در حالت عادی 2.9 گیگاهرتز و در حالت توربو تا 3.9 گیگاهرتز نیز افزایش میابد. اما این تمام ماجرا نیست . لپ تاپ HP ZBook 17 G4 گرافیک بالاتری نیز دارد . Nvidia Quadro P3000 با ظرفیت حافظه ی 6 گیگابایتی ، قدرت بالاتری نسبت مدل های P2000 و P1000 دارد. وزن این لپ تاپ 3.14 کیلوگرم است که با توجه به ابعاد 17 اینچی آن ، مقدار معقولی می باشد. 16 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت هارد SSD از دیگر مشخصات این لپ تاپ می باشد.

۰ ۰