شنبه ۲۲ اردیبهشت ۰۳

تلویزیون شیاومی Mi 4s - بررسی، قیمت و خرید

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون شیاومی Mi 4s - بررسی، قیمت و خرید

۶ بازديد
تلویزیون شیاومی Mi 4s - بررسی، قیمت و خرید

xiaomi tvخوب است بدانید که این تلویزیون شیائومی هوشمند مدل 55 اینچ از ChromeCast به صورت داخلی بهره می برد. هم چنین می توانید به سرویس Playstation Now که دارای سرگرمی ها و بازی هایی آنلاین است، به لطف سیستم عامل اندروید مستقیما دسترسی داشت. و این خبر خوبی برای گیمرهاست . تلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل MI TV P1 2021 مجهز به پورتهای متعددی از HDMl و USB و همچنین گیرنده ی دیجیتال DVB-T2 است. سه عدد پورت HDMl و دو ورودی USB که در قسمت پشتی آن قرار گرفته و به واسطه ی این پورت ها می توانید انواع لوازم و تجهیزات دیگیر را به تلویزیون شیائومی متصل نمایید. البته محل تعبیه پورت ها در قسمت چپ بدنه به گونه ای است که هنگام نصب به دیوار نیز می توانید بدون دردسر از آنها استفاده نمایید. خوب است بدانید که این تلویزیون ال ای دی شیائومی با حافظه 16 گیگابایت که دارد به شما امکان میدهد حجم زیادی از محتوا و یا فایل های موردعلاقه تان را در آن ذخیره نمایید.

  • مشخصات کلی
  • ساسان امین نژاد - خرداد 17, 1400
  • کیفیت تصویر 4K با رزولیشن 2160*3840
  • وضوح تصویر: 4K
  • کنترل تلویزیون را فراموش نکنید
  • ورودی CI+

xiaomi tvبلندگوهای تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP از طراحی و قدرت بالایی برخوردار است. شرکت شیائومی همانند سایر برندها ال ای دی خود را با توان صدای 20 وات وارد بازار کرده است. این تلویزیون دارای دو بلندگوی دو کاناله است که هر کدام صدایی با توان 10 وات را ارائه می دهند. از طرفی دیگر این شرکت به این میزان صدا اکتفا نکره و برای بهبود و ارتقاء آن از تکنولوژی Dolby Audio و Dolby DTS نیز کمک گرفته است. پس همراه با توان صدای 20 وات در کنار فناوریDolby Audio و Dolby DTS از تماشای تلویزیون نهایت لذت را ببریید. ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP دارای یک ریموت کنترل با طراحی شیک و زیبایی است که کارکرد بسیار راحتی دارد. چنانچه به ظاهر آن نگاه بیندازید متوجه دکمه های اختصاصی برای اجرای برنامه Netflix و Prime Video می شوید. بنابراین کاربر به صورت سریع و راحت می تواند به محتوای مورد علاقه ی خود به صورت سریع دسترسی داشته باشد. از این گذشته این ریموت کنترل دارای دکمه ی اختصاصی دیگری برای اجرای دستیار صوتی گوگل یا همان Google Assistant است. جستجوی صوتی به عنوان یکی از بهترین راهها جهت تعامل کاربر و تلویزیون طراحی شده تا از طریق آن به هر چیزی برسید. به عبارتی جستجوی صوتی Google assistant بدون ریموت کنترل و تنها با استفاده از صدای کاربر به هر سؤالی پاسخ می دهد. با مشخصاتی که از تلویزیون شیائومی L55M5-5ASP پیداست باید گفت این ال ای دی جزو یکی از مدلهای مناسب در بازار میباشد. در واقع ویژگیهای این تلویزیون سلایق اقشار مختلف جامعه را تحت پوشش قرار میدهد، لذا شما نیز اگر به دنبال تنوع هستید میتوانید این مدل تلویزیون 2019 را برای تلویزیون شیائومی 55 اینچ مدل mi tv 4s خانه خود برگزینید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و سایر مشخصات این ال ای دی میتوانید از همکاران ما کمک بخواهید.

در 10 دقیقه، حقیقت شیائومی Tv را به شما خواهم گفت

شیائومی خرداد ماه از تلویزیونهای سری F2 با سیستم عامل Fire OS آمازون و رابط کاربری Fire TV رونمایی کرد. کمتر از یک ماه این شرکت اکنون تلویزیونهای شیائومی TV A2 را با سیستم عامل Android TV معرفی کرده است. سری تلویزیونهای شیائومی TV A2 در چهار مدل 32، 43، 50 و 55 اینچ عرضه میشوند. این در حالی است که سری تلویزیونهای شیائومی F2 در سه اندازه وارد بازار میشوند و خبری از مدل 32 اینچی در این سری نیست. تمامی مدلها از پنل LCD با نور پس زمینه LED بهره میبرند. به غیر از مدل 32 اینچی که از نمایشگر HD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل بهره میبرد، سایر مدلها 4K بوده و با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل عرضه میشوند. همه مدلها از نرخ بروزرسانی 60 هرتز و زاویه دید 178 درجه بهره میبرند. مدلهای 4K از عمق رنگ 10 بیتی، MEMC ،HDR10 ،HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکنند.

7 بزرگترین تلویزیون شیائومی اشتباهات می‌توانید به سادگی اجتناب

شیائومی یکی از برندهای محبوب تولید کننده در زمینه گوشی های هوشمند، پاوربانک، هدست و هدفون و … است. تلویزیون شیائومی یکی از بهترین برندهای موجود در بازار است که هر ساله انواع مختلفی از تلویزیون هوشمند را در سایزهای مختلف تولید میکند. در این مطلب به معرفی بهترین تلویزیون شیائومی در بازار میپردازیم. تا پیش از این نمایشگرها سایز محدودی داشته و عموماً تا سایز 49 اینچ تولید میشدند تا اینکه به مرور و با پیشرفت تکنولوژی شاهد تلویزیونهای فوق عریض بزرگتر از 65 اینچ هم هستیم. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی 7 مدل از بهترین تلویزیونهای هوشمند با کیفیت LED پرداخته و به شما در خرید تلویزیون Xiaomi کمک کنیم. پیش از این هم به بررسی پرفروشترین تلویزیونهای بازار از برندهای مختلف پرداختیم. این تلویزیون با بهره مندی از پردازنده بسیار قوی و مشخصات سخت افزاری بسیار مناسب میتواند به عنوان مرکز سرگرمی منزل شما ایفای نقش کنه.

The 10 کلید Components در تلویزیون شیائومی

وجود فناوریهای قدرتمند صوتی در تلویزیونهای شیائومی این محصولات را ویژه و خاص کرده است. خوشبختانه تکنولوژیهای جدیدی که به این تلویزیونها اضافه شده همگی باعث پرقدرت شدن کیفیت صدا خواهند شد. Dolby Atmos، DTS و Dolby Audio نمونههایی از فناوریهای تلویزیون شیائومی هستند. بالا بودن کیفیت صوتی در تلویزیونهای شیائومی یکی از درخشانترین ویژگیهایی بوده که این نمایشگرها از آن بهره بردهاند. ریموت کنترل هوشمند از تجهیزات بهروزی است که تلویزیونهای شیائومی از آنها برخوردار هستند. وجود این خصوصیت و تکنولوژی باعث شده تا محتوای داخل این نمایشگرها بهروزتر و با دنیای وب عجینتر باشد. ریموت هوشمند بهطور کلی امکان کنترل کردن تلویزیون را از راه دور داده و دسترسی آسان به دنیای وب را برای کاربر خود فراهم میآورد. تلویزیونهای شیائومی به عنوان جدیدترین تکنولوژی در بازارهای لوازم خانگی بوده که توانسته کابران زیادی را به سمت خود جلب نمایند. قطعاً در سالهای آینده شاهد پیشرفت چند برابر آن خواهیم بود چنانچه که رقیب سرسخت برندهای مشهور میگردد. در اینجا به بررسی تلویزیون شیائومی پرداختیم؛ حال به نظر شما تلویزیونهای این برند چگونه هستند؟ اگر از کیفیت فعلی این تلویزیونها بگوییم آن چنان که باید تکامل نیافتهاند و نیاز به بررسیهای بیشتر دارند. همچنین معایبی از آنها به چشم میخورد که در صدد رفع آن بر آمدند. بنابراین با مرور زمان کیفیت تلویزیونهای شیائومی افزایش مییابد و مسلماً با پی بردن به کیفیت آن استقبال مشتریان نیز بیشتر خواهد قیمت تلویزیون شیائومی شد.

این سبک طراحی از شیائومی در واقع یک دیزاین پیشگامانه تلقی میگردد. نمایشگر 50 اینچ تلویزیون شیائومی P1 از سه طرف بدون حاشیه است و شما جز فریمی باریک در پایین صفحه چیزی نخواهید دید. در ابتدای هر چیز باید گفت که این سبک طراحی نمای مدرنی به این تلویزیون 50 اینچ بخشیده است. کاهش حاشیه موجب افزایش نسبت صفحه نمایش به بدنه تلویزیون شده است. این سبک طراحی اجازه میدهد که شما از ظرفیت 100 درصدی نمایشگر برای تماشا استفاده کنید. طراحی سه طرف بدون حاشیه، زاویه دید 178 درجه را ارائه میدهد. به لطف این سبک طراحی از تجربه تماشای همه جانبه لذت خواهید برد. نمایشگر بدون حاشیه تنها بخشی از جذابیت طراحی تلویزیون شیائومی 50P1 را بازگو میکند. این تلویزین با اندازه 50 اینچ برای قرارگیری در محیطهایی با متراژ متوسط تا بزرگ مناسب است. رنگ مشکی بدنه این مدل آن را به مکمل خیلی خوبی برای بیشتر دکوراسیونها مبدل میسازد.

توسط تلویزیون شیائومی مدل 65P1Eمی توانید به راحتی به اینترنت متصل شده و از سایتهای مختلف دیدن نمایید. حتی میتوانید به دانلود و نصب بازی و برنامه بپردازید. حافظه داخلی تلویزیون امکان ذخیره سازی انواع محتوا را به شما خواهد داد. هم چنین میتوانید به شبکههای محبوب جهانی مانند یوتیوب و Netflix دسترسی داشته باشید. تلویزیون اسمارت شیائومی میتواند لیست علاقه مندیهای شما را به خاطر بسپارد و به صورت روزانه لیستی از برنامه هایی که با سلیقه و علاقهی شما مطابقت دارند را برای شما به نمایش بگذارد. شما میتوانید در بین برنامههای نمایش داده شده، گزینهی دلخواه خود را اجرا نمایید و از تماشای آن لذت ببرید. تلویزیون 65P1Eبه امکانات مفیدی همچون Chromecast مجهز گردیده است. Chromecast میتواند بهترین و آسان ترین گزینه برای اتصال به دستگاه هایی همچون تلفن همراه و تبلت باشد. Chromecast در واقع به کمک مرورگر کروم میتواند فیلم و دیدیوها را از گوشی و تبلت شما به نمایشگر تلویزیون انتقال دهد. در نتیجه میتوانید ویدیوها و فیلمهای مورد نظر خود را با کیفیتی عالی بر روی نمایشگر 65 اینچی تلویزیون شیائومی مشاهده نمایید.

  • قیمت گذاری نامناسب و بالا
  • رفرش ریت کم در بیشتر موارد
  • اسکرول افقی: کشف محتوا و ناوبری آسان
  • دارای وای فای 2.4GHz/5GHz
  • کیفیت تصویر خارق العاده 4K HDR
  • Extra physical keyboard

xiaomi tvگفتنی است که جدیدترین تلویزیون شیائومی گلوبال با قابلیت ها و امکانات ویژه ای همراه شده . که از این میان می توان به سیستم عامل محبوب اندروید اشاره کرد . جدیدترین تلویزیون شیائومی گلوبال از قابلیت HDR و HLG برخوردار است . که به منظور بهبود کیفیت رنگ و نور مهیا شده . بنابراین قیمت هر مدل ممکن است متناسب با امکاناتی که دارد متغیر باشد . تلویزیونهای شیائومی در بهترین مدل ها از فناوری اولد (Oled) و کیولد (Qled) بهره می برند . در نتیجه زیاد دور از انتظار نیست اگر قیمت تلویزیون oled شیائومی بیشتر از قیمت تلویزیون فول اچ دی شیائومی ال ای دی باشد . در اینجا لازم است اشاره ای به موتور تصویر تلویزیون شیائومی نیز اشاره ای داشته باشیم . شیائومی در اکثر تلویزیونهای جدیدش از موتور تصویر اختصاصی VPE بهره می برد . این واژه که مخفف عبارت (Engine Picture Vivid) است . به ایجاد تصاویری باکیفیت با جزئیات دقیق کمک می کند .

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.